n1wzAdy

Ni no Kuni 2 är på G till Playstation 4? - Ryktecomment_here

ni no kuni 2
Frågorna är många. Kommer det verkligen att bli en 2a? Och kommer den att vara exklusiv för PS4an?

Nu får ni givetvis ta det här med en stor näve (eller två) salt. För det finns inget som understryker att det här faktiskt är sant. För vare sig Level 5, Studio Ghibli eller Namco Bandai, har uttalat sig om något Ni no Kuni 2. Men det hindrar givetvis inte folk från att sprida rykten på nätet.

Det var också just precis det som jag snappade upp på nätet tidigare idag. För en herre vid namn "thuway" (nu mera bannad från NeoGAF forumet) påstår nämligen att ett Ni no Kuni 2 är på G till Playstation 4a. Så man får tolka det hela hur man vill.

För så länge som ingen part bekräftar att det faktiskt stämmer. Så förblir det ju bara rena önskedrömmar...

Källa:
NeoGAF

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Terése

Jag har inte haft förmånen att spela Ni no Kuni (har spelat om Dragon Quest VIII hundratals timmar dock, älskar det spelet), men det verkar fantastiskt. Är nog det första spelet jag kommer skaffa när vi väl investerar i en ny TV och spelkonsol, och så får jag hoppas på en tvåa också ^^

Svar: Jaså inte? =) Jag har å andra sidan inte spelet så där värst mycket Dragon Quest VIII ;) Yep, Ni no Kuni är fantastiskt vackert. Haha! Det låter som en väldigt bra ide tycker jag ;)
Själv kommer jag att köpa en PS3 slim framöver. PS4an får vänta tills våren =) För jag har ändå en massa PS3 spel liggandes, som jag inte hunnit med att spela. Cheers!
The Gaming Ground

Date: 2013-11-25 Time: 16:41:13 Url: http://bouvierbaby.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy