n1wzAdy

Gintama - När du har ett prov, svara då rätt!comment_here


Gintama, fortfarande nr 1 i mina ögon. Bild lånad utav crunchyroll.com

Jag sitter för tillfället och ger röst åt samtliga karaktärer i Danny Inssane. Något som är både roligt, men rätt så tidskrävande. Men det här kommer nog att bli riktigt bra tror jag, och förhoppningsvis så kommer underhållningsvärdet att bli stort också.

Så avslut på kvällen bjuder jag på en utav de allra roligaste scenerna ur episod 109 från Gintama. Enjoy, tack och god natt!




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

sv; ja jo javisst jomen yeah yes! nu ska jag dock hamna i ryggläge och somna lite!

Date: 2012-01-31 Time: 23:59:42 Url: http://mangoligg.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

visst är hon :)

med mig är det toppen. efter lite kaffe lär jag vara piggare också :p hur äre med dig? :)

Date: 2012-02-01 Time: 08:07:26 Url: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jonnie

ja fy fan va kallt de e, här e den 11 minusgrader nu

Date: 2012-02-01 Time: 08:21:42 Url: http://www.Alwaysfabulous.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy