n1wzAdy

HOUSE OF THE DEAD 2 & 3 till Wiicomment_here


Det råder delade meningar hur vida HOTD 2&3 äns är värt att köpa eller inte bland fansen och spelmedia.

Det var verkligen en speciel känsla att ligga i soffan och slö spela Wii medans man hade dörren på glent igår. Då jag bor ute på landet så har man ju skogen precis runt husknuten, och solen lyste för fullt. Det ska erkännas att jag börjat gilla Wii mer och mer. Så jag har redan spikat ihop en lista på Wii spel som jag vill ha.

Jag har redan köpt ett nytt spel idag, nämligen House of the dead 2 & 3. Jag noterade att spelet ifråga fått väldigt blandade betyg i världen, mellan 60-80%. Jag tänkte liksom att det skulle vara ett bra köp då jag gillar arkad spelet samt DC versionerna.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men räkna med en recension på HOTD 2&3 till Wii från min sida i framtiden. Dock kan jag rekommendera er att köpa The House of the Dead: Overkill (81% i snittbetyg). För den har jag ialla fall spelat själv, och det spelet är grymt jäkla underhållande!

Wii spel som jag kommer att köpa framöver:

Disney Epic Mickey
Sonic Colors
Super Paper Mario
Mario Kart Wii
The House of the Dead: Overkill
Metroid: Other M
No More Heroes 1+2 
Sin & Punishment: Star Successor
Kirby's Epic Yarn
Okami
Punch-Out!!
Super Smash Bros. Brawl
Goldeneye 007
Donkey Kong Country Returns
Monster Hunter Tri
Dead Space: Extraction
Super Mario Galaxy 1+2
Mad World
Pikimin 1+2
Zelda Four swords
Golden Eye 007



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: MELI

sv: I streck! Fick springa och doppa mig tittsomtätt x)

Date: 2011-06-30 Time: 14:01:08 Url: http://mmeeli.se
Postat av: Robin

- MELI

Haha, jag förstår det ja xD jag kör dock typ bara en timme åt gången. Annars blir jag helt sönderbränd typ P:

Date: 2011-06-30 Time: 14:42:07 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy