n1wzAdy

Bug Ball - Spela Volleyball ihop med insektercomment_here


Grafiken är väldigt charmig och vacker i Bug Ball.

Volleyball är väl inte precis en sport som det ofta görs spel utav. Faktumet är att det ENDA Vollyboll spelet som jag äns minns är en riktigt gammal titel för/till Nes (vid namn Super Spike V'Ball). Men det är ju evigheter sedan det spelet kom ut.

Förutom Super Spike V´Ball så kan jag inte komma på så där värst många andra Volleyball titlar från modern tid. Men det ville Edible Entertainment göra något åt (på sitt vis).

Dom tog allt som vi förknippar med volleyboll och överförde dess själ och känsla till deras lilla XBLA titel Bug Ball. Kort sagt så spelar man Volleyboll som/med olika slags insekter (upp till 4s pelar över XBL) i diverse olika miljöer.

Gulligt är bara förnamnet på Bug Ball. Något säger mig att den här XBL titeln skulle gå hem riktigt bra hos dom mindre spelarna (och kanske även hos dom äldre?). Check It out i vilket fall!

"Bug Ball is a competitive volley ball style game for up to 4 Players on a single Xbox 360 or over Xbox Live! Choose from a variety of adorable bugs, each with their own beautiful 3D arena. Jump, Spike, Dash and Super Spike your way to victory!"




/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Becca

sv: jag va oxå en av dem i skolan så va utsatt, mobbad och förtryckt!! Ångrar jag med att jag inte stämde skolorna jag gick på!! Barn/ungdomar kan verkligen vara elaka! usch!!

hoppas verkligen att mina barn slipper genomlida samma helvete som jag gjorde..

Date: 2011-02-22 Time: 15:15:05 Url: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Robin

- Becca

Jag vet precis vad du pratar om...dessvärre så var det ju i mitt fall från 1996-2003. På den tiden så kunde man mer eller mindre inte äns få hjälp, än mindre vända sig till press eller en advokat.



Enda sättet som jag kunnat undvika att gå igenom helvetet jag gjorde (som jag många gånger tänkt på) är om jag INTE hoppat av fotbollen, börjat på gym och lärt mig kampsport tidigare.



Men då är också frågan om jag äns varit samma person idag? men får jag barn så kommer dom att få lära sig självförsvar väldigt, väldigt tidigt. Samt att dom kommer att få börja gå på gym när dom är 15-16år kanske.



Hoppas dock att du inte lider utav det där eländet idag =) bara att glömma och gå vidare.

Date: 2011-02-22 Time: 15:27:12 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

sv; jag hade precis åkt därifrån när tsunamin kom :(

Date: 2011-02-22 Time: 16:27:54 Url: http://thaipinnen.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy