n1wzAdy

Alien Vs Predator 3comment_here


Han ångrar nog att han inte satsade på att bli kock istället.

Snart får man chansen att köra som Alien, Marin och Predator igen. Release datumet för Rebellion Softwares Alien Vs Predator 3 närmar sig med stormsteg (26 feb 2010). Då jag är ett fan av serien och hela alien/Predator universumet så ser jag grymt mycket fram emot den här titeln.



Arnolds värsta mardröm. Nu tillbaks i en finare förpackning.

Man har kört en hel del AVP 2 i LAN genom åren. Så jag hoppas på att AVP 3 ska levererar på det området också. Jag gillade dock ettan bättre än tvåan (Singelplayer biten främst). Mycket beroende på att jag fann ettan mer läskigt/svettigt än dess uppföljare. Av det jag sett/hört och läst så verkar det som om Rebellion lyssnat på sina fans. För både i AVP 1 och 2 så känns alien och predatorn som något ganska tafatt. Alltså att dom inte tillför särskillt mycket. Vapen utbudet är begränsat, predatorn kan inte äns utnyttja miljön på det sättet man hoppats.

Denna gången hoppas jag på att kunna hoppa runt mellan träden med Predatorn och verkligen skrämma slag i mina fiender (enligt dom filmer jag sett så ska man kunna göra det).



Behöver du hjälp? ring polia.

Bara att hoppas att Alien Vs Predator 3 inte blir lika usel som film serien när det kommer till kritan. AVP 3 Kommer ut till PC, 360 och PS3 den 26 februari nästa år. Kan knappt vänta.


AVP 3 hemsida

http://www.sega.co.uk/games/?g=6058&t=EnglishUK

/Robin
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy