n1wzAdy

Stor Steam halloween rea! - Mellan 20 till 75%comment_here

steam halloween sale
Mycket spel för en billig slant.

Den här dagen kunde ärligt talat inte ha börjat bättre. O.J gjorde mig nämligen uppmärksam på att Steam nu dragit igång en stor Halloween rea, och jag skämtar inte. För det finns hur sjukt många bra skräckspel som helst att välja mellan.

T.ex. så köpte jag Alien Breed Trilogy, Alan Wake och F.E.A.R collection för spottstyver. Vi snackar alltså om allt ifrån 20, till hela 75% rea på precis ALLT. Pass på dock, för rean upphör den 1 November. Så om det är något utav intresse, besök då Steam asap!

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Andrea

Re: Ja det borde du verkligen göra! Det kommer du inte att ångra iallafall :) Jag ville med till Tokyo Game show men det var inget då just jag var där. ''/

Svar: Det blir jag och mina två bröder som åker i sådant fall =) Det var tråkigt att höra -_- För det finns hur mycket grejer som helst att göra på TGS. Har man lite tur, så kan man till och med träffa på några kända spelutvecklare!
The Gaming Ground

Date: 2013-10-30 Time: 10:08:20 Url: http://tokyojune.blogg.se
Postat av: Andrea

Haha det är inte första gången jag fått höra det, men jag tar det som en komplimang! Trots min ''blandning'' från olika länder så brukar folk tro att jag är japansk. Även japaner själva, fast många tror jag är ''hafu'' alltså halv japansk då de hör mig bryta på japanska/engelska.

Jasså? Jo men solen kan ju göra så att man ser ut att ha ursprung från ett annat land. :)

Svar: Ja, alltså. Jag trodde direkt att du var en Japan. Det var min första tanke faktiskt. Ja, mig lurade du i alla fall =) Haha! Så du passar in direkt i Japan med andra ord xD Ah, språket avslöjar dig.
"Hafu", det ordet har jag hört ett par gånger nu. Det hade varit min andra gissning. Men det var/är ju också fel :P Yepp, egentligen så är jag 25% Dansk, och resten svensk =)

Söt och vacker är du hur som helst :3
The Gaming Ground

Date: 2013-10-30 Time: 10:51:47 Url: http://tokyojune.blogg.se
Postat av: Andrea

När planerar du att åka ? :) Bara Tokyo då eller ska du vidare runt i Japan? Du borde åka in en dag till Yokohama, det tar typ 30 minuter med tåg. Där finns Pokemon center bl.a. och Cosmo World! (en nöjespark) den ligger precis utanför tågstationen typ. :)

Svar: Det blir troligen nästa år. För jag kommer antagligen att flytta till Norge i början utav 2014. Ja, Yokohama är ju ett absolut måste =) Sedan har ju min bror (Robin) ett par bekanta i Japan som han skulle vilja träffa (Affärer).
Ah, Pokémon. Min barndom i ett nötskal xD Jag har fortfarande alla kort osv kvar =) Som jag förstår det så skulle du till Nya Zeeland? Det var faktiskt mitt första val vid en permanent flytt.

Men det lutar mer åt Norge som det ser ut just nu.
The Gaming Ground

Date: 2013-10-30 Time: 10:54:26 Url: http://tokyojune.blogg.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy