n1wzAdy

Space station silicon valley - Galet värre!comment_here

space station silicon valley 
Troligen ett utav de mest galna TV-spelen som någonsin gjorts.

Nu ska jag direkt erkänna att jag aldrig någonsin ägt N64 spelet "Space station silicon valley" (Som släpptes 1998 i November). Däremot så spelade jag spelet en hel del hemma hos en kompis när det begav sig (För en halv evighet sedan).

Faktumet är att jag kom att tänka på spelet först efter att jag läst igenom Levels artikel om Space station silicon valley. Seriöst talat så är det halvt omöjligt att förklara för någon utomstånde vad Space station silicon valley är, och handlar om.

UTAN, att de tror att man blivit helt jäkla galen. Vilket jag i och för sig kan förstå. För jag menar, hur tusan berättar man om DMA Designs Space station silicon valley. Utan att det låter galet? Det är typ omöjligt.

Själv så trodde jag länge att jag bara drömt om att ett spel som detta existerat. För det var ju trots allt 15år sedan sist som jag spelade Space station silicon valley. Men jodå, spelet inte bara existerar. Utan spelet får nya fans med tiden också (Via retro forum osv).

Det ska dock nämnas att Space station silicon valley även släpptes till Playstation och Gameboy Color. Men som jag förstår det, så suger de versionerna hårt som fan. Så jag håller mig nog till N64 versionen ;)


robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy