n1wzAdy

Solar Flux har nu landat på Steamcomment_here

solarflux
I rymden så kan ingen höra dig skrika ;)

Det skulle ta sin lilla tid. Men nu har äntligen Firebrand Games rymdspel "Solar Flux" släppts på Steam. För tidigare så fanns ju bara Solar Flux till iOS. Men nu går det alltså att köpa spelet för 9 Euro till PC, och skulle ni vara lite tveksam inför ett eventuellt köp.

Då kan ni ju alltid kolla på trailern för Solar Flux först!

Produktbeskrivning:
"Save dying suns with collected plasma in your specialized ship in this unique puzzle strategy game. You are the last hope to bring salvation to a perishing universe. Supernovas, Asteroid Fields, and force fields are just some of the challenges you will face as you navigate your ship through the intense heat of imploding stars, to complete your mission."


robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut att du ska kolla på Pain and gain ! :D Och dumma mej 2 är så himla mysig :D

Svar: Dessutom så gillar jag The Rock också. Snubben är så jävla skön =) Har du sett hur biffig han är nu mera btw? Han gör sig ju redo för sin nya roll som "Hercules". Ja, jag är taggad till max inför Dumma Mej 2 ^_^ Tack för din kommentar btw! Ha en bra dag.
The Gaming Ground

Date: 2013-11-14 Time: 14:11:05 Url: http://liizes.com
Postat av: Moa - hobbyfotograf

Du kommenterade min blogg om att du skulle testa att baka "Cornflakes med smält choklad". Jag har nu lagt dit en punkt som jag glömde innan du såg det. Kika in igen & kolla under sista bilden! :)

Svar: Yepp, det stämmer bra det =) Ah ha, då får jag ta och checka in det inlägget en gång till dårå. Tack för att du poängterade ut det!
The Gaming Ground

Date: 2013-11-14 Time: 14:26:06 Url: http://moahakansdotter.blogg.se/
Postat av: Maja ♥

- Tack så mycket :)
Åh, det låter skönt, vad är HoN? Jag är inte så insatt i spelvärlden :P

Svar: Det var så lite så ^_^ HoN? Det är Heroes of Newerth. Målet är att vinna så matcher som möjligt, så att jag (och min klan) får åka till Dreamhack och tävla vidare =)
The Gaming Ground

Date: 2013-11-14 Time: 14:38:43 Url: http://lillmajja.blogg.se
Postat av: ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛

SV: Haha, tack så mycket! :D
Jajjamen, har bott här i Finland hela mitt liv!

Svar: Det var/är du värd att höra ;) Oj! Vad nice ^-^ Finland är ett väldigt fint land =) Så jag förstår att du trivs ;)
The Gaming Ground

Date: 2013-11-14 Time: 15:25:44 Url: http://jojz.blogg.se
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Haha, åh, jag "hinner" aldrig spela nu för tiden ;)

Svar: Hehe, jag klämmer in det när jag hinner. För jag kommer ju att börja studera inom kort =) Oftast blir det sent på kvällen, samt helger ;)
The Gaming Ground

Date: 2013-11-14 Time: 15:52:46 Url: http://motdromhuset.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy