n1wzAdy

Lemmings pyssel - Crafty and deviouscomment_here

exploding lemming
Jag älskar lemmings =) bild lånad ifrån craftyanddevious.wordpress.com

Jag var inget större fan utav pyssel när jag var yngre, men på äldre dar så har man fastnat för det mer och mer. Jag fann en rätt cool sida vid namn craftyanddevious som illustrerar just en massa olika sorters pussel. De flesta har ett tv-dataspels tema (vad passande för oss!), jag fann bland annat ett inlägg som berörde Lemmings.

En serie som jag växt upp med sedan barnsben i stort sätt. Man har liksom lärt sig att älska de små gröna lemmlarna, som man gör allt för att rädda ifrån döden i Lemmings serien. Så det var ju verkligen ytterst passande att jag hittade en sida som tar upp hur man gör sina egna små lemmlar :)

Enjoy!

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Pixie

Hihi den var ju söt ju. Kanske man skulle testa att göra

Svar: Det tycker jag helt klart att göra =) Besöker du dessutom deras hemsida. Så har du ännu mer grejer att pyssla med ;)
The Gaming Ground

Date: 2013-11-27 Time: 22:42:56 Url: http://tigerbumbi.blogg.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy