n1wzAdy

GameCenter CX - Battletoadscomment_here

gamecenter cx battletoads
Shinya Arino fick en hel del problem med Battletoads.

Ah, Battletoads (1991). Snacka om att man har en hel del minnen från Rares klassiska beat-em-up NES spel. Det som jag minns allra bäst från spelet dock, var/är dess sjukt höga svårighetsgrad. Samt att alla kallade spelet för en TMNT klon.

Men låt oss vara ärliga, Battletoads var fan i mig så mycket bättre än den första TMNT titeln till NES i alla fall. Jag kommer även ihåg att det knappt var någon mening med att spela som två spelare. Eftersom man kunde skada varandra, och det hände ju typ hela tiden.

Eftersom man hade en relativt liten yta att röra sig på. Därför så förstår jag helt klart att GameCenter CX fick det riktigt tufft att klara ut Battletoads. Själv så har jag aldrig äns klarat ut spelet. Men det tänker jag ändra på asap ;)



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy