n1wzAdy

The Witcher 1 Enhanced edition - Leo the useless manwhorecomment_here

the witcher 1 leo the useless manwhore
Den värsta NPC karaktären i historien!

Jag trodde att det var en omöjlighet att någon NPC någonsin skulle kunna lyckas överträffa Vic från Fallout 2. Men jodå, Leo från The Witcher är omöjligt ännu mer värdelös än Vic. Snubben säger sig vara en krigare. Men trots det, så har inte Leo dödat någon.

Så han är ungefär lika användbar som en slö smörkniv. Eller snarare, en jävligt passiv smörkniv. Jag vet dock inte om det är en bug, eller om Leo verkligen är så här kass. För som jag nämnde tidigare. Jag har inte spelat Enhanced versionen utav The Witcher tidigare.

Men om det inte rör sig om en bugg. I sådant fall så förstår jag inte poängen med att äns ha med Leo i The Witcher? För man får ju styra upp allt själv. Checka in min senaste video, så kommer ni att förstå vad jag menar!



jonas
/Jonas E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy