n1wzAdy

Portabel Atari Jaguar - Benheckcomment_here

portable jaguar 1
Benhacks´s portabla Jaguar.

BenjaminJ. Heckendorn,är det ett namn som säger dig något?. För dom flesta så gör det nog inte det. Men gillar man moddning och lite djupar tekniska bitar så lär man garanterat att hört hans namn vid något tillfälle. Det här är ingen nyhet jag skrivier om (varit känt sen 2006 minst). Men jag tyckte det hela var så pass intressant att jag valde att skriva om det ändå.

På nätet är Ben J mer känd som "Benhack". Han har modiferat diverse olika maskiner. Där bland 360, PS3 Snes mfl. Men jag valde att inrikta mig på hans portabla Atari Jaguar. Varför? jag tyckte det var extremt coolt helt enkelt. Bilden längst upp är hans version utav jaguar portable.

portable jaguar 2
En annan version av Jaguar portable, av Dave från techblog.

Jaguar version två var snyggare utförd i min mening. Fast frågan är snarare vilken av dom som rullar på bäst?. Vore kul att få testa på bägge. Helt klart coola moods ialla fall.

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy