n1wzAdy

Hur man får sin flickvän att bli en gamer - Övertygelsecomment_here

gamer girl by kaceym
Gamer girl utav Kacey M.

Hittade en rätt matnyttig artikel på nätet rörande ämnet gaming och flickvänner. Jag kan nog med handen på hjärtat säga att det nog inte skulle funka för mig att ingå i en relation om min partner inte gillar spel, datorer och teknik. Sure, jag gillar ju mycket annat. Men det känns då typ som att jag kommer att få spendera 20-30% av min fritid i ensamhet.

Istället för att hon kanske är sugen på att spela co-op, Vs eller online med mig i något valfritt spel. Men det finns hjälp att få tydligen, hur man kan presentera spelandets underbara värld för tjejen så att hon också blir sugen att spela.

Vore ju liksom trevligare om man kunde göra så mycket som möjligt tillsammans, även så spelandet. Håller ni inte med mig? =) Ni kan btw läsa artikelen som jag nämde tidigare via examiner!

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy