n1wzAdy

Jobs the movie - Ashton Kutcher som Steve Jobscomment_here

jobs the movie
Ashton må se ut som Jobs. Men hans personlighet har han då inte.

Jag förstod redan för ett par månader sedan att det skulle bli väldigt, väldigt svårt för Ashton Kutcher att spela Steve Jobs. För det första så är Steve Jobs en väldigt svår person att spela. Hela hans kroppspråk, karisma, tankesätt och personlighet är ju som ett helt eget universum.

Och Kutcher är ju mest känd för att ta sig an komiska roller (där han oftast spelar en omogen fjortis som vägrar växa upp. 70s show osv). Och mycket riktigt så tycks Jobs the movie bli ett fiasko (6.1 via Imdb för tillfället). Jag kollade själv på den första trailern för filmen för en stund sedan.

Och jag är då inte imponerad kan jag säga. Hela filmen skriker B rätt igenom. Tack vet jag Noah Wyle som Steve Jobs i filmen "pirates of silicon valley" (Det ska även nämnas att Anthony Michael Hall gjorde ett sjukt bra jobb som Bill Gates i samma film).

Noah lyckades nämligen fånga in precis allt det som jag (och många andra) förknippar med Steve Jobs. Men tyvärr så var/är ju Noah för gammal för att spela Steve Jobs, eller i alla fall hans yngre jag. För det andra så har nog Noah fullt upp i Steven Spielberg och Robert Rodats tv-serie Falling Skies.

I vilket fall som helst. Jag tänker absolut se Jobs the movie. Men jag har ärligt talat noll förväntningar på filmen...Inte äns Wozniak tycks ju tro på filmen.



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy