n1wzAdy

Speedrun - Speedruns blir allt vanligarecomment_here

quake 2 speedrun
Fortfarande kungen utav FPS.

Det där med att spela igenom ett spel flera gånger, memorera precis allt. Så att man kan fixa att klara av ett spel på så kort tid som möjligt. Det är något som vuxit och vuxit bland Gamers. Så kallade speedruns. Det är dock få spel för min egen del som jag verkligen försökt att klara av på så kort tid som möjligt. Där bland fler talet Resident Evil spel.

Mest dels för att jag inte har den tiden och dels för att jag är den typen av spelare som vill njuta utav spelet och inte stressa ihjäl mig.Men man tappar verkligen hakan i golvet när man checkar in videos på hur snabbt folk faktist klarat av somliga spel på.

Jag vill bla minnas en person som t.ex klarade ut Morrowind på ett par minuter (Han använde sig utav någon postion av något slag, så att han kunde flyga). I vilket fall så har jag respekt för de här personerna, då de har riktigt grymma skills!



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy