n1wzAdy

Orion Dino Horde - Episode 1 - It´s a fine day to diecomment_here

orion dino horde episode 1 its a fine day to die
Säg hallå till Mr T-Rex. Din värsta mardröm.

Jag funkar på så vis att jag ALLTID vill testa ett spel själv först, innan jag dömer ut spelet ifråga. Och så kände inför Spiral Game Studios Dino FPS spel "Orion Dino Horde" också. För rent betygsmässigt så är ju Dino Horde ingen höjdare.

Men när jag och några kompisar spelade det ihop. Så hade vi sjukt jäkla kul! Därför så uppmanar jag också folk att inte ta allt för hårt på recensioner. För imo, så bör man alltid binda sin egen åsikt. Och finns det ett demo eller liknande att ladda ner (Eller om spelet är gratis).

Då har man ju egentligen inget att förlora. I det här fallet så betalade jag dock runt 130kr för Orion Dino Horde. Men jag hade ju spelat Dino Horde tidigare. Så jag ångrar inte mitt köp. 

I vilket fall som helst, här har ni min första episod utav Orion Dino Horde!



jonas
/Jonas E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy