n1wzAdy

Wolfenstein 3D bäst till 3DO?comment_here


Jag har i ärlighetens namn aldrig någonsin spelat Wolfenstein till 3DO.

Inte för att jag trodde att Wolfenstein fanbasen var död, men jag kunde aldrig ana hur pass livlig och vid liv den är. För än idag (Wolfenstein 3D släpptes 1992) så diskuterar fansen om vilken version utav Wolf 3D (förkortning för Wolfenstein 3D) som egentligen är bäst.

Själv så har jag mer eller mindre alltid haft den uppfattningen att Atari Jaguars version utav Wolf 3D är bäst. Men så började jag läsa om Mac och 3DO versionen. Majoriteten utav de som spelat samtliga utav alla Wolf 3D spelen, tycker att Wolf 3D till 3DO är bäst.

Jag menar, Trip Hawkins konsol-satsning vid namn 3DO vart ju ett jättefiasko. Maskinen hade release 1993 (launch priset var skyhögt!) och försvann ifrån marknaden 3år senare (1996). Så jag har aldrig riktigt brytt mig om 3DO alls faktiskt.

Men det vore kul få testa på Wolf 3D till 3DO och se om ryktena stämmer eller ej.



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: sabina mammastårtor

ja jag försöker mer dra ner... Man får ta lite bara:)

Date: 2012-05-03 Time: 19:52:50 Url: http://mammastartor.blogg.se/
Postat av: Sofia

man kan beställa egen men då är det typ 250 stycken eller något sånt D:

Date: 2012-05-03 Time: 20:00:45 Url: http://byfia.com
Postat av: Patricia♡

Grym du är, nu ska fasen jag bränna bort fläsk från min kropp också. Vill ha bort från låren - synd att det inte går att punktförbränna!



Haha, det måste ha varit bra skor som hållit så bra:D

Date: 2012-05-03 Time: 20:50:07 Url: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: va duktig du är, skitbra jobbat ju..två kg fett är ju jättemycket :D och du kommer nå ditt mål med platt mage om du fortsätter så, ni killar förbränner ju som tusan...jag brukar köra en deff när jag vill platta till magen så lever mestadels på protein i två veckor sen lägger jag till lite kolhydrater :) jag brukar inte väga mig så mycket kör efter måttband istället för det visar mer resultat :) kram och hoppas allt är bra med dig :) roligt att du som kille kika in på min blogg :D

Date: 2012-05-03 Time: 21:49:02 Url: http://sexzita.blogg.se/
Postat av: Jonas

- sabina (Jonas som svarar)

Ja, alltså, man behöver ju inte avstå helt. Det viktigaste är ju att man drar ner på sitt ätande =)



- Sofia (Jonas som svarar)

Ah, tack, då vet jag =)



- Patricia (Robin som svarar)

Tack så mycket! nej, dessvärre så funkar ju inte punktförbränning riktigt...man får köra på en all around träning istället.



Ja, jag betalade väl 1500kr för de. Mycket valuta för pengarna imo =) du får lycka till!



- camilla (Robin som svarar)

Tack så mycket! ja, jag har faktiskt aldrig någonsin kunnat se eller känna mina egna magmuskler förut =) så bränner jag 3kg till, då bör magen vara platt!



Ja, kosten och dieten är ju super viktig. Men nu gör jag helt rätt. Jag försöker även att undvika stress, dricka mycket vatten och sova bra varje dag (det påverkar mer än vad folk tror).



Ah, satan vad nice :) jag väger mig kanske var annan vecka, men jag gör precis som du där. Mått band, samt så ser jag ju även i spegeln hur mycket fläsk jag tappat.



Jodå, sidan går framåt, och träningen lika så =) tack det samma du!

Date: 2012-05-03 Time: 23:13:03 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy