n1wzAdy

Skyrim online - Kötta ihop med andracomment_here


Personligen så tycker jag att det är rätt konstigt att Bethesda inte la till co-iop eller ett online-läge redan ifrån start.

Jag vet inte om ni redan hört om det här eller ej, men jag tyckte Skyrim online var så pass intressant att jag valde att skriva om det. Har man spelat Skyrim så vet man också att spelet saknar både online-läge och co-op stöd, vilket är väldigt synd.

För det skulle ju bara göra Skyrim ännu bättre och roligare att spela. Tydligen så var det någon/några som tyckte precis som jag och andra på den punkten. För det var nämligen därför Skyrim online modden gjordes, för att fylla ut det tomrummet så att säga.

Det ska dock nämnas att Skyrim online modden är långt ifrån bugg och felfritt. Så installation och användning görs på egen risk!



jonas
/Jonas E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: E L I N F E L I C I A S

- Ja det tycker jag att du ska göra! Hm, aldrig sett den. Är den bra? :)

Date: 2012-05-05 Time: 21:31:05 Url: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Jonas

- E L I N F E L I C I A S

Då får jag säga tack så mycket för tipset =) imo så är den det, en utav hans bästa filmer till och med.

Date: 2012-05-06 Time: 12:08:26 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy