n1wzAdy

Resident Evil 4 - Den omgjorda versionencomment_here


Jag tror nog att de flesta kan hålla med mig om att Resident Evil serien gick utför efter del 4a.

RORC vart ett dunder fiasko. Så jag och alla andra väntar snällt på Resident Evil 6 istället. Men väntan är lång och olidlig, för releasen äger ju inte rum förens den 2 oktober. Men frukta inte, för jag har något som kan rädda vår dag idag ialla fall.

Eller ja, ur en komisk synvinkel så stämmer det ju till 100%. Enjoy i vilket fall!



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: ~ L I N N ~

Men gud, tack så mycket haha :D

Date: 2012-05-28 Time: 19:36:28 Url: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Japp! Det spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, jag bara måste sova med täcke på! :D

Date: 2012-05-28 Time: 20:41:40 Url: http://imsara.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; hahaha ajdå, lite försmå då ;)

ah jo han hade sånna men jag har förbrukat alla ;)

Du är ingen idiot sötis!

kram

Date: 2012-05-28 Time: 20:43:55 Url: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Jonas

- L I N N

Np =) det bjuder vi på ;)



- Sara

Det är så pass illa alltså? shit :S



- CASSANDRA

Exakt xD ja, med tanke på hur många mygg det är ute just nu, så förstår jag det. Tack =) fast jag syftade på att man skulle ha ett armband som håller "andra" idioter borta ;)

Date: 2012-05-29 Time: 10:30:25 Url: http://thegamingground.com/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy