n1wzAdy

4st Diablo 3 gäst-pass gives bortcomment_here


Efter mycket och men, så fick jag äntligen D3 att fungera på min dator!

Då det följde med 2st gäst-pass till Diablo 3, så har jag flera stycken liggandes. Jag har dessvärre ingen nytta utav de, så jag tänkte att det kanske finns någon läsare som vill ha en kod? det är bara att skriva en kommentar i sådant fall (glöm EJ din mailadress), så mailar vi över en kod till er.

Nu ska jag dock återgå till mitt D3 spelande.

AVSLUTAD/ENDED!



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: manu

id love a d3 guest pass :$

Date: 2012-05-26 Time: 13:52:23 Url:
Postat av: Hess

Hey! I definitely would like to have a Diablo 3 guest pass!

Thanks in advance!

Date: 2012-05-26 Time: 13:53:06 Url:
Postat av: ExModern

Kan ni skicka mig? Tyvärr översätter jag via Google

Date: 2012-05-26 Time: 13:55:47 Url:
Postat av: skullred

I'd really appreciate one of those guest passes! Thanks in advance!

Date: 2012-05-26 Time: 16:35:51 Url:
Postat av: Christopher Frisk

Hej, jag är en utfattig liten stackare som gärna tar emot ett gäst-pass. :) När jag köper D3 (nån gång i sommar, när skatteåterbäringen kommer) kan jag döpa en karaktär efter dig ;) Ha d fint!



/Chris från Götet

Date: 2012-05-26 Time: 18:43:44 Url:
Postat av: Christian

Det vore ju trevligt =) En trogen läsare är man ju också.

Date: 2012-06-01 Time: 22:49:43 Url: http://medialen.wordpress.com/
Postat av: Robin

- Christian

Dessvärre så har vi inga koder kvar. Men vi överväger att dra igång en större D3 tävling istället =) så medverka i den framöver!



Det tackar vi för ;)

Date: 2012-06-02 Time: 10:22:01 Url: http://thegamingground.com/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy