n1wzAdy

Hard Reset - Cyberpunk FPScomment_here


Hard Reset har release den 30mars till PC.

I spåren efter Deus Ex Human Revolution så kommer Flying wild Hogs Cyberpunk FPS shooter Hard Reset. En titel som jag inte hörde talas om förens idag, då den gått förbi mig helt obemärkt i stort sätt. Jag kände inte heller till så där värst mycket om Hard Reset heller, men efter att jag läst lite artiklar, kollat på lite trailers, och checkat in kommentarer ifrån de som spelat demot (ja, det finns ett demo att ladda ner på hemsidan.

Så drog jag den slutsatsen att Hard Reset kanske inte är så pjåkigt trots allt. Dess snittbetyg ligger dessutom på runt 75%, vilket är helt okej. Så jag får väl ladda ner demot och avgöra om det är min grej eller ej helt enkelt.

Den fulla versionen utav Hard Reset är tänkt att ha release den 30mars, så det känns ju rätt så lägligt att man har bestämt sig för om man ska genomföra ett köp eller ej.

Produktbeskrivning:
"Hard Reset: Extended Edition for Windows PC will drop players into a dark dystopian cyberpunk world where they'll enjoy frantic FPS styled gameplay combined with upgradable weapons, insane boss fights, physics-based combat and an intense new storyline."

Features:

- A fast-paced, "old school" styled FPS
- Experience-based weapons upgrade system
- Five new levels (adding approximate two hours of gameplay to the original game)
- Four new enemies, one new boss character
- Updated graphics engine
- Additional gameplay elements
- New back-story
- Two new levels for survival mode




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: mymic

OMG DU GILLAR OCKSÅ GINTAMA, FYFAN VAD NICE , SER ALLT BILDEN PÅ GINTOKI, KAGURA, OTOSE OCH SADAHARU OVER THERE!!! :love: :cool:



svar: hahaha, jag vet, en av mina favorit expression-GIFs ever typ!!! HAHA! ALltså gu vad kul att du kommenterade, blev helt glad av din kommentar haha :D Är lite hyper så ursäkta min dampkommentar ;A; Tack så mycket för din kommentar iaf och ursäkta mitt sega svar, haha >__> :D



kram!

http://mymic.blogg.se

Date: 2012-03-28 Time: 10:58:53 Url: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Robin

- mymic

Ooo ja =) jag har kollat och följt serie i flera år nu. Så man kan lugnt säga att jag är ett fan så att säga xD jag la märke till det :P



Det var så lite så =) och ingen fara på taket!

Date: 2012-03-28 Time: 16:18:07 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy