n1wzAdy

Deus Ex - Hong Kong 8bit VRC6 Remixcomment_here

 deus ex
Fortfarande kungen över FPS/RPG hybrid spel.
 
Jag klarade ut Doom 3 igårkväll, så nu har det äntligen blivit dags för mig att installera Deus Ex 2 (en titel som släpptes precis innan år 2004). Det har alltså tagit mig 8år att komma igång med Deus Ex 2, rätt illa pissat minst sagt.
 
Det finns dock en förklaring till det. Jag testade på demot utav Deus Ex 2 när det begav sig (2004 någon gång), och jag vart grymt besviken. Då uppföljaren inte påminde ett dugg om originalet, och musiken var inte ens i närheten så bra heller.
 
För att göra det hela ännu värre, så var demot extremt buggigt. Jag tröttnade efter en halvtimme kanske. Resten är som man säger, historia. Men nu tänker jag alltså ge Deus Ex 2 en ärlig chans, jag kommer dock modda och uppgradera spelet en hel del.
 
Musiken kan jag i och för sig tyvärr inte göra något åt. Så vida jag inte stänger av musiken helt då, och lägger in musik ifrån Deus Ex 1 istället. Påtal om Deus Ex musik, lyssna på Levus28 klockrena 8bit omtolkning utav Hong Kong låten!
 


robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy