n1wzAdy

PES 2013 - Release imorgon!comment_here

pes2013 
Frågan är bara om Konami och PES 2013 har en suck emot EAs Fifa 13?

Jag hann knappt mer än att få upp trailern för PES 2013 så haglade hatet ifrån Fifa fanboysen. Det är samma visa var enda år i stort sätt. Jag favoriserar ingen serie, jag spelar bara de spelen som jag tycker är roliga och underhållande. 
 
Men sure, med facit i handen så har väl PES serien vunnit någon enstaka gång emot Fifa. Jag förstår dock inte riktigt hur folk kan döma ut PES 2013 på förhand? . Man måste ju ha spelat både Fifa 13 och PES 2013 för att lämna ett slutgiltigt omdöme om vem som är bäst.
 
Håller ni inte med om det? i vilket fall som helst så släpps PES 2013 imorgon (till alla format som finns, förutom Wii-U. Där landar titeln först senare i år), och Fifa 13 i september. Så nog kommer fotbolls fansen att ha att göra i år alltid!
 


robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Mehmet

Laddat ner demot till PES, men kunde ändå inte hålla mig från att boka FIFA 13 så fort jag kunde.

Date: 2012-07-26 Time: 13:32:28 Url: http://fifa13.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy