n1wzAdy

Half-Life 3 lever!comment_here

half life
Kommer Alyx att vara en rysk spion i Half-Life 3?
 
När man talar om trollen. Kort efter att jag skrivit av mig kring mina tankar om Black Messa och Half-Life 3, så har det börja cirkulera en del (påstoda) konceptbilder på Half-Life 3. Den bilden som dyker upp mest just nu, är den på Alyx Vance iförd en Rysk komunist björnmössa.
 
Så man kan nog lätt utgå ifrån att HL3 kommer att skilja sig en hel del ifrån de tidigare Half-Life spelen. Man kan ju dock fråga sig hur Valve ska följa upp den nästan 6år gamla cliffhängern i HL2 EP2, på ett bra och smidigt sätt.
 
För den övergången kan då inte bli lätt att genomföra. Samtidigt så kan jag inte heller sluta att fundera över varför det tagit så lång tid för Valve att göra en uppföljare till HL2 EP2 heller. Det känns på något sätt som om Valve bara skjutet upp spelet hela tiden, samt att projektet haft en väldigt låg prioritet.
 
Så jag vet faktiskt inte riktigt om jag vågar hoppas på HL3 igen, eller om det här bara är en slags teaser ifrån Valves sida. Jag menar, hur många år i rad har Valve skitit i att visa upp något konkret ifrån HL3 på E3 egentligen?
 
Men vi får se, förhoppningsvis så slipper vi nöja oss med bara ett par konceptbilder framöver...



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy