n1wzAdy

Yoshi flippar ut helt i Mario Kartcomment_here


Yoshi är tydligen inte fullt så oskyldig och harmlös som han ser ut.

Jag kommer mer än väl ihåg när jag spelade Super Mario Kart till Snes för första gången. Tidigare så var jag inte så mycket för racing alls, genren tilltalade mig helt enkelt inte alls. Mycket beror nog på att jag var helt uppe i RTS, sport och FPS spel.

Men så vart jag överbjuden till min kompis hus, han hade precis fått Super Mario Kart av sin mor och far. Jag gillade ju Super Mario World till Max, men jag var lite tveksam till det hela. "Mario karaktärer som åker go karts liksom, hur tilltalande låter det på en skala?" tänkte jag då.

Men precis alla tvivel och negativa tankar spolades bort så fort som jag fick handkontrollen i min hand, och spelet kom igång. Mario Kart må vara långt ifrån det mest realistiska, snygga och autentiska racing serien. Men jag vet e tusan om det inte är den roligaste racing serien som någonsin gjorts.

Och Super Mario Kart håller ju än idag också. Jag vet inte vilken/vilka era favorit karaktärer i Mario Kart är, men Yoshi är min favorit, och på tal om Yoshi. Han hade en riktigt dålig dag på videoklippet som jag fann xD




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Patricia♔

Jo, jag har legat i tre veckor snart och det vägrar släppa helt. Jag vet inte hur lång tid det kan ta innan man blir helt frisk.



Ha en fin helg du:)

Date: 2012-01-27 Time: 12:57:27 Url: http://patriciac.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy