Skullgirls - Galet 2D fighting spel till PSN & XBL

Det här är vad jag skulle kalla för "real" girl power! right In ya face!
Det känns lite så där smått komiskt att man inte för alltför länge sedan dödsförklarade fighting genren. Det från både spelutvecklarnas, spelmedia och fansen del. Men bara det senaste året så har ju hur många stora fighting titlar som helst utannonserats eller släppts.
Allt ifrån Soul Calibur 5, tekken vs street fighter, nyaste Mortal Kombat till Dead or alive 5. Och nu är Reverge Labs 2D fithing lirr "Skullgirls" högst aktuellt till både PSN och XBL. Man har blandat humor, anime och helt vansinninga attacker och kombos i Skullgirls.
Spelets karaktärs gallerie är dessutom minst sagt helt galet. Uppsättningen utav galna och bisarra spelbara fighters, räcker nog för att tillfredsställa de flesta utav fighting fantaster. Skullgirls är ej ännu släppt, men det lär ske vilken dag som helst nu.
Så håll utkik efter den här kick ass titeln!
Produktbeskrivning:
"Skullgirls is a fast-paced, 2D fighting game developed by Reverge Labs and lead by tournament champ Mike “Mike Z” Zaimont and artist Alex “o_8” Ahad.
Drawing on the best features the genre has to offer, Skullgirls is designed to be a tournament-grade fighter while remaining approachable and engaging for the casual player."
Features:
- Skullgirls features the most frames of animation per character of any fighting game, hand-drawn at high resolution and enhanced by real-time lighting courtesy of a powerful 3D engine
Classic six-button play gives characters a huge variety of attacks and special moves
- With the Variable Tag Battle system, players can pit mismatched teams of one, two or three characters against one another
- Custom Assists let you outfit your team with a huge variety of attacks for nearly endless strategic possibilities
- A robust anti-infinite combo system keeps competitive play free of abusive tactics
Robust tutorials and an AI designed to teach eases new players into the traditionally intimidating fighting game genre and helps you improve from there
- Official GGPO netcode ensures lag-free fighting online
- A stunning soundtrack by Castlevania: Symphony of the Night composer Michiru Yamane draws you into the game’s unique “Dark Deco” world

/Robin E
The Gaming Ground
Postat av: Robert
En av de bästa spelen som jag själv ser fram emot!:-d