n1wzAdy

Bränn grymt mycket magfett på bara 5min!comment_here

sexpack
Snacka om att hon har ett grymt sexpack på den bilden!

Efter en rätt lång frånvaro från våran träningsavdelning på sidan (därav den dåliga uppdateringen), så känns det som om att det nu är på tiden att jag börjar skriva om träning, tips osv igen. Då jag nu är nere på 74kg, så handlar det nu inte längre om att gå ner i vikt, utan om att bygga muskler och att få ett sexpack.

Men det är lättare sagt än gjort, jag har dock börjat få en hel del hjälp. Bland annat från Mike, som jobbar för sixpackshortcuts. Jag fastnade t.ex idag för hans grymma 5minuter långa cardio träning (alltså, ett intensivt träningspass) för just magen.

Jag gjorde precis som Mike illustrerade i videon, ja, om jag säger så här, det kändes som tusan i magen efteråt. Så jag tänker köra på det där varje dag från och med nu! så det är bara att fortsätta så som jag gör, så bör jag ha en fin mage innan våren är här.

Så följer ni andra också Mikes råd & tips, så kommer ni nog också att bli riktigt fina i god tid för beach 2012.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy