n1wzAdy

Blaster Master - Det coolaste Nes speletcomment_here


Musiken ifrån Blaster Master är så jäkla epic att jag laddat ner samtliga låtar och lyssnar på när jag tränar på gymmet.

Nej. jag syftar inte på karaktärerna från Mad Max III (de hete dock "Master Blaster") utan Nes spelet med samma namn från 1988 (Sunsoft). Blaster Master åt bokstavligen upp min barndom, jag minns så väl när en kompis fick det från sina päron.

Året var 92-93 (någonstans där) och få spel har fängslat mig så mycket som BM. Det är för det första extremt underhållande att spela, det är flera spel i ett och det var way before it´s time. Ett måste i spelsamlingen helt klart. Uppföljarna vet jag inte så mycket om, förutom att Genesis spelet sög rätt så hårt.

Kom även ut BM spel för Gameboy och PS1. Men även dom har jag inte spelat. Men dom flesta BM fansen tycks vara ganska överens om att Nes spelet var den versionen som var/är bäst.

Blaster Master fick höga betyg när det kom ut och dom flesta som hade en Nes ägde även BM. Jag vart ju en stolt ägare utav en Nes för inte så länge sedan, så jag samlar på mig guldkornen inom Nes spelkatalogen. BM är inget undantag i min samling om jag säger så.

Cus It rocks hard! btw så finns BM även via VC på Wii nu mera.



/Robin E
The Gaming Ground

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åhh tack så mkt !:D vo hade lite snö i typ 2 dagar, men nu är de tborta haha :(

Date: 2012-01-12 Time: 11:18:03 Url: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Robin

- t h a i p i n n e n

Det var så lite så du =) ah, det tycks vara likadant över hela landet, mer eller mindre -_-

Date: 2012-01-13 Time: 12:54:19 Url: http://thegamingground.com

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy