n1wzAdy

Silent Hill 2 - Den "annorlunda" versionencomment_here


Den bästa Silent Hill titeln i hela serien imo.

Det känns nästan lite overkligt att det är över 11år (2001 i november för att vara exakt) sedan James Sunderland letade efter sin fru i Silent Hill 2 . För min del så var det faktiskt till och med SH2 som övertygade mig att hosta upp de tusenlapparna som en ny PS2 enhet på den tiden kostade.

För jag var ju en fullblods PC spelare sedan flera år tillbaks i tiden. Men som sagt, allt kom att ändras i och med SH2 och PS2. Tyvärr så fortsatte inte Silent Hill serien och konami att leverera bra SH titlar efter SH4, fansen menar på att det började gå utför redan efter del 3. Men de tre allra första SH titlarna är verkligen odödliga inte survival horror genren.

Så har man inte spelat SH 1-3, men älskar skräck spel. Då kan jag varmt rekommendera att ni köper de tre snarast. Jag vet att SH fansen är väldigt ledsan i ögat över SH HD samlingen (googla eller sök på Silent Hill HD Collection på våran sida), men kanske kan Silent Hill 2 videon som jag hittade lugna folks nerver lite ialla fall.

För jag fann den tämligen underhållande.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

Fast idag i Göteborg har vädret varit kasst. Först snö och nu regn. Vart tog vårvädret vägen?:(

Date: 2012-02-27 Time: 17:14:45 Url: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: ida asperud ♥

SV: Nej jag kör fotboll! ;)

Date: 2012-02-27 Time: 17:51:39 Url: http://idasperud.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Haha yeah, jag är grym xD !



Ja, jag ska börja lite lätt nu :)

Date: 2012-02-27 Time: 18:44:53 Url: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTEELIN

haha eller hur, tror nog att de kommer vara ganska mkt vår redan om en månad eftersom snön är borta på många delar av landet, förutom där jag bor typ :/ hehe

Date: 2012-02-27 Time: 19:39:54 Url: http://absoluteelin.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy