n1wzAdy

När Link får problem med en förvuxen griscomment_here


Ja, till och med Link kan ha dåliga dagar. Bilden är gjord utav pettyartist.

Jag vet inte om ni sett trailern för det nya Zelda spelet till Wii-U. Men jag satt seriöst talat och dreglade framför skärmen (bokstavligen). För INGET Zelda spel har sett snyggare ut. Man behöver inte heller vara något super geni för att förstå att stor fokus kommer att ligga på Wii-Us unika kontroll system.

Vad det nu innebär i praktiken och för för spelaren, återstår dock att se. Men mycket kommer troligen att avslöjas under årets E3 mässa från Nintendos sida. Fast för min del så blir det nog inget köp utav Wii-U på release dagen.

Inte för att jag inte tro på maskinen, eller att jag inte vill ha en. Jag har helt enkelt inte ens hunnit klara av de GC och Wii spel som jag har liggandes. När jag är klar med dessa, så kommer jag däremot att köpa en Wii-U.

Något som däremot kom som en total överraskning för min del idag, något som jag inte alls visste om Link. Var att han uppenbarligen har något emot grisar, samt att grisar har något emot honom. Jag hade aldrig trott på det, om det inte vore för att någon lyckats fånga det hela på film.

Ja, vad ska man säga egentligen. Link får det grisigt värre helt enkelt.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

sV; hihi, fråga han du! :)

Date: 2012-02-29 Time: 14:25:04 Url: http://fotokobran.se
Postat av: ABSOLUTEELIN

haha nej jag var inte ute efter dejting ;) haha så din bror får klara sig med andra tjejer! haha.. är du 94a eller 93a? :)

Date: 2012-02-29 Time: 14:31:23 Url: http://absoluteelin.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy