n1wzAdy

JC Denton - The very best ofcomment_here


JCD, framtidens svar på Clint Eastwood, typ. Trenchcoat och solbrillor är JCD signum, och givetvis så har han brillorna på sig 24/7.

Då jag nästan klarat ut Doom 3, så satt jag och funderar på vilket spel som jag ska börja att spela härnäst? efter att jag gått igenom min hög utav icke utklarade eller spelade spel. Så fick det bli Deus Ex 2. Det utav ett flertal olika anledningar.

Bland annat så har jag aldrig klarat ut Deus Ex 2, än mindre så har jag spelat det särskilt mycket. Samt så är jag grymt nyfiken på hur vida spelet verkligen är så illa som somliga fans säger. Jag minns bara att jag vart rätt så besviken på Deus Ex 2 demot för en halv evighet sedan.

Det var liksom inte riktigt vad jag hade förväntat mig utav en uppföljare till ett utav de bästa spelen som gjorts någonsin. Så det ska bli intressant minst sagt, ska se om det finns några moddar eller liknande också. Så att man kan få till bättre grafik osv.

På tal om Deus Ex, en utav min största besvikelser med Deus Ex 2. Var att JCD inte var i fokus längre. Jag menar, karlns dialoger och punchlines är ju legendariska.

Checka in videoklippet som jag bifogat så kommer ni att förstå vad jag menar.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag tycker väl om nästan allt jag prövat på. Snowboard, film, litteratur, konst, skvaller. Jag kan spinna vidare på det mesta, men eftersom jag inte har någon upplevelse av hästar eller nes så... ja, då kan man inte göra så mycket :P

Date: 2012-02-25 Time: 14:10:56 Url: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Patricia♔

Men vad roligt, är verkligen glad för din skull att det känns som det går framåt nu. Härligt:)

Det är definitivt din tur nu!



Kram

Date: 2012-02-25 Time: 14:41:43 Url: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloggving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

Date: 2012-02-25 Time: 17:00:00 Url:

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy