n1wzAdy

Deus Ex Human Revolution - Bitch slap paradise!comment_here


Adam Jensen kan det där med att bitch slapa folk. Här är han i full fart med att bitch slapa någon stackars sate så hårt att blodet bara flyger.

Det är alltid kul att se vad spelare kan hitta på för något i en så kallad fri sandlåde värld. Ibland så kan spelarna hitta på så knasiga och galna saker som inte ens utvecklarna själva kunnat räkna med. För det är ju lite så här, ju friare en spelvärld är, ju mer buggar och oförutsedda saker kan uppstå.

Nu är i och för sig Deus Ex Human Revolution inget GTA eller ens Fallout 3 för den delen. Men det finns relativt gott om handlings alternativ och vägval att stå inför. Samtliga ger lång eller kortsiktiga konsekvenser, på gott och ont.

Redan i det allra första Deus Ex spelet så gick det att släppa allt vad moral, etik, rätt och fel heter. Nu är inte jag en sådan person, inte ens i spelens värld. Så vida man inte är menad att spela ond ifrån början, eller om jag bara vill fula mig lite.

Men när jag väl bestämde mig för att bara "leka" och fula mig. Så kunde helt absurda och bisarra situationer och scener uppstå. Det var väl lite så "TheTrueHaddock" tänkte med sin video i Deus Ex Human Revolution också.

För uppenbarligen så gillar Adam Jensen att bitch slapa precis ALLT och alla.




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en toppen söndag! :D

Date: 2012-02-26 Time: 12:46:25 Url: http://four.blogg.se/
Postat av: L I N N

Jag vet faktiskt inte..

Men när jag började med medicinen så märkte jag av det och de var då vi bestämde att jag skulle göra ett EKG utan medicin i kroppen, då visade det sig att hjärtat gick fort så kan hända att det är något man föds med.. :) Innan medicinen så har jag ju ofta känt av också att mitt hjärta går fort om jag anstränger mig men trott att de varit dålig kondition haha.. :)

Date: 2012-02-26 Time: 12:57:08 Url: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Jag med :) tackar! :)

Date: 2012-02-26 Time: 13:10:51 Url: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: E L I N F E L I C I A S

Jonas: Haha, tack! :) Det låter bra det, härligt att det äntligen är vår (nästan i alla fall).

Date: 2012-02-26 Time: 13:12:14 Url: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTEELIN

haha, jag har sett the walking dead ganska många ggr, och jag älskar skräck typ mesta av allt ;) hehe!

Date: 2012-02-26 Time: 15:14:16 Url: http://absoluteelin.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy