n1wzAdy

Lore - Castlevania Lore in a Minute!comment_here

castlevania lore
Jag tror jag aldrig hört någon beskriva Castlevania på en minut tidigare. Men någon gång måste ju vara den första.

Det var evigheter sedan sist som jag äns orkade bry mig om en Castlevania titel. Jag tappade intresset efter Playstation 1 eran. Jag gav Castlevania ett nytt försök till N64, men det gjorde bara saken ännu värre. Det har dock släppts en hel del bra DS spel under årens lopp.

Men då jag inte äger någon DS, så fortsatte mitt intresse att vara väldigt lågt. Men så fick jag möjligheten att spela Castlevania lords of shadow till PS3 (som det kommer en uppföljare till framöver). Och då tändes en liten gnista, en gnista som jag inte känt av sedan Super Castlevania (typ).

Så kanske, kanske kan Konami bygga upp mitt förtroende för Castlevania igen. Om inte annat så får jag väl spela de gamla Casltevania klassikerna, och skratta åt Lores "Castlevania Lore in a Minute!" video.



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy