n1wzAdy

De topp 10 läskigaste nostalgi momentencomment_here

wtf
Jag har inte den blekaste vad det här är för slags varelse. Än mindre, från vilken film den kommer från.

Ibland så är det inte alltid de mest visuelt läskiga momenten som är allra läskigast. Det behöver inte heller röra sig om monster heller. T.ex. så gissar jag på att en hel del utav er blivit rädda för löjliga grejer som barn. Det finns ju för tusan de som blivit rädda utav t.ex. tomtar, Aladdin (filmen, inte godiset) och Snövit.

Själv så minns jag en helt sjuk tecknadfilm om kanniner. Den innehöll död, elände och någon slags mafiaboss kanin (som var ful som få). Jag såg filmen när jag var 9-10år kanske, och jag fick en vis avsky för kaniner efter dess.

Så var av detta ämne? Jo, läskiga nostalgi minnen. Kanske har ni rent utav några egna läskiga minnen att dela med er utav? Om det står still i huvudet, så kan ni kanske få lite minnes flashback utav videoklippet här nedanför?



robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Torsten

Lilla bilden är väl från Disneys Dumbo?

Svar: Jag tror det, jag är dock inte helt säker. Gott nytt år på dig btw =)
The Gaming Ground

Date: 2013-01-01 Time: 03:32:19 Url:

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy