n1wzAdy

Veckans babe - Gbritaneycomment_here


Britaney är en riktig hejare på att spela violin. Det ska nämnas att hon gjort det i över 17års tid nu!

Då jag råkar gilla både talangfulla människor, spelmusik och kvinnor, samt att det bara råkar vara dags för veckans babe. Så kunde inte timeningen vara bättre att jag fann Gbritaney idag. Hon älskar att göra violin covers på kända tvspels låtar. Allt ifrån Final Fantasy, Assassins Creed till Zelda.

Man kan inte bli annat än facinerad och imponerad när man hör Britaney spela på sin violin. Vilken passion, själ och spelglädje! nämde jag förresten att hon spelar helt och hållet utan nothäften? (by ear) alltså bara genom att lyssna till musiken.

Så jag bestämde mig rätt omgående för vem som skulle bli denna veckas babe, och det vart Gbritaney!



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Jaså, är det? Då kan jag behöva sötmandel, haha :D Eller det beror på vad som menar med "bra för hyn", jag har rätt torr hy :P

Date: 2011-10-26 Time: 23:41:42 Url: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Robin

- Annika

Jag kan även rekommendera grönt te =)

Date: 2011-10-27 Time: 09:25:59 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto"

De tror ja inte på :)

Date: 2011-10-27 Time: 09:46:03 Url: http://autophoto.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy