n1wzAdy

Om du får besök utav zombies använd axe sprej!comment_here


Personligen så har jag mer eller mindre ALLTID föredragit axe. Då de luktar så satans jäkla gott.

Jag vet inte om det här Axe Halloween reklamklippet gått i Sverige. Men jag fick höra talas om det idag via en amerikansk vän. Jag fann dess innehåll rätt så roande, då tvisten på slutet var minst sagt nasty och helt oväntat. Men med lite Axe så går tydligen allt xD

Enjoy och ha en fortsatt trevlig helg!



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: A.L

svar: hehe ja det är härligt :) detsamma!

Date: 2011-10-29 Time: 21:30:49 Url: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Tackar! :) Iron Maiden är bra, men det är inte ett band som jag lyssnar så mycket på - de är med på mina "blandlistor" men det händer sällan att jag tänker att "jee nu ska jag lyssna på Iron Maiden" ;). Jag är mer inne i band liknande Sonata Arctica ;)

Date: 2011-10-29 Time: 22:09:11 Url: http://nevnarien.se/
Postat av: Sara

Hoppas kvällen varit fin :) Själv ska jag sova nu, drar till Gran Canaria strax efter sex imorgonbitti :) dock kan jag ju inte skriva något om det på bloggen förrän jag är framme eftersom ingen i min familj förutom pappa vet att jag ska komma ner och överraska ;)

Date: 2011-10-29 Time: 23:03:47 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Robin

- A.L

Thanks alot :-)



- Elin

Ah! då förstår jag =) själv så lyssnar jag väl lite på allt möjligt. Men det är mest metal, rock och electronisk musik.



- Sara

Oj! det är så pass alltså =) måste känns grymt skönt att komma bort ifrån höstrusket ett tag ialla fall. Jodå, nu har man ju en timme mer om dagen att spendera ^^ du får ha det så bra där borta!

Date: 2011-10-30 Time: 11:00:39 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy