n1wzAdy

Megadeth - Nytt album "TH1RT3EN"!comment_here


Imo ett utav Megadeths allra bästa album.

Omfg! jag fick precis hem Megadeths nya album "Th1rt3en" idag och det dröjde inte länge innan metal nerverna började löpa amok i hela min kropp. Äntligen, äntligen så har Megadeth börjat hitta tillbaks till sina rötter. Jag vet inte om det beror på att bandets grundare och gamla bassist Dave Ellefson är tillbaks i gänget igen.

Ellefson har inte spelat i Megadeth sedan The World Needs a Hero albumet från år 2001. Så jag är verkligen mer än glad att han är med i bandet igen efter alla dess år. För det verkar verkligen som om Ellefson påverkat både tyngden, mängden krut och texterna på deras nya skiva Th1rt3en".

Man får i princip gå tillbaks till 80 eller början utav 90talet för att hitta ett Megadeth album utav samma kaliber och aggressivitet. Så ja, jag kan lugnt påstå att Megadeth hittat toppformen igen! och nu behöver jag fixa biljetter till deras spelningar i Sverige asap!

TH1RT3EN Track Listing:
01. Sudden Death
02. Public Enemy No. 1
03. Whose Life (Is It Anyways?)
04. We the People
05. Guns, Drugs & Money
06. Never Dead
07. New World Order
08. Fast Lane
09. Black Swan
10. Wrecker
11. Millennium of the Blind
12. Deadly Nightshade
13. 13



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Hahah riktigt flashig :D

Jag har inga planer faktiskt, ska färga min pojkväns hå¨r samt klippa en del människor! Lite jobb haha. Men är ju ledig hela nästa vecka så det är ingen fara för min del!

Date: 2011-10-27 Time: 22:32:48 Url: http://mmeeli.se
Postat av: Robin

- MMEELI

Ah, men då har du lite att stå i ialla fall =) sedann väntar ju ledighet!

Date: 2011-10-28 Time: 13:32:16 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy