n1wzAdy

Digster - spotify direkt på facebook!comment_here


För den som vill ha åtkomst till sina musik spellistor 24/7.

Gillar du musik, spotify och att göra och ha tillgång till dina spellistor vart än du är. Då kan Digster mycket väl vara något för dig. Personligen så vart jag mest intresserad och nyfiken utav Digster pga att jag gillar Spotify så mycket. Så jag tänkte att det här kanske kunde vara något för alla er musik älskare där ute också.

Ni kan ju alltid prova och se om Digster är något för er ialla fall. Reklamfilmen var btw lolers xD



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack snälla, det var en rolig kväll verkligen :D

Date: 2011-10-23 Time: 22:27:59 Url: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Robin

- LORISSA

Det var så lite så =) kul att höra!

Date: 2011-10-23 Time: 22:45:52 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Det största upptagningsområdet för handbollsspelare är Skåne eller Göteborg. Det är där det är som störst men om man ser till ungdomshandboll på 2000-talet är Skåne störst :)



Nej, att sitta på bänken är ju inte riktigt samma sak i handboll som fotboll. I handboll går du runt på allihopa ändå. Men nu var det ju aldrig aktuellt för mig att spela eftersom det var USM för B-flickor, vilket betyder 14-åringar. Det finns ingen dispans i världen som gör att en 23-åring får vara med i laget då :) Annars håller jag med. Spelar man vill man spela inte sitta på bänken men jag är alltid hungrig, vill alltid vinna.. dock så gillar jag att vinna som ledare med :) Och är minst lika hungrig från bänken kan jag lova! Detsamma!

Date: 2011-10-23 Time: 22:56:41 Url: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Robin

- Sandra

Ah, då förstår jag:-) ja, det är en rätt stor skillnad på handboll och fotboll, bra att du är hungrig =) så ska det vara!



Date: 2011-10-24 Time: 09:36:06 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy