n1wzAdy

Deus Ex Human Revolution - The missing linkcomment_here


Jensens äventyr spinner vidare i DLC expansionen The Missing Link.

Många var oroliga inför releasen utav Deus Ex Human Revolution (specielt fansen själva). Men som tur är så var oron helt i onödan, för spelet är verkligen ett bra spel och en värdig uppföljare till Deus Ex 2. Men price som vanligt så har allt roligt ett slut, och fansen började rätt snart att gapa efter mer.

Så Eidos svarade på fansens hunger efter mer och levererade DLC expansionen The Missing link. Som finns ute att köpa just nu för runt 100kr. Går man efter trailern och vad som utlovats utav Idos själva så kommer The Missing Link att bjuda på en hel del nytt material och godis för fansen att frossa i.

Gillade man Human Revolution så ser jag egentligen inga som helst själ att INTE köpa The Missing Link. Get It now!

Features:
- New layers of conspiracy unveiled
- Sprawling new environments
- Brand-new characters
- Rebuild Adam’s augmentation set



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIENE

sv: Jag kan en till positiv sak:D när någon dör i en dröm betyder det att problem kommer lösa sig. Brukar stämma för mig iaf. Själv drömde jag att jag sprang jättelång och hade bra kondis men sen sprang jag in i en lövskog och hade svårt för att springa utfäridrån. Det kan inte betyda något bra så nu är jag orolig:D även om det var dröm så faller jag lätt för att tro på att de betyder något.

Date: 2011-10-23 Time: 18:51:30 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

Ah! där ser man. Det visste jag faktiskt inte. Det första jag gjorde när jag vaknade var faktiskt att ta kontakt med min bror, så sa jag åt honom att undvika bilar idag.



För det var minst sagt en obehaglig mardröm :S

Date: 2011-10-23 Time: 22:51:15 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy