n1wzAdy

Battlefield 3 - Den svenska tigern levererar igencomment_here


Ärligt talat så tror jag inte MW3 har en suck i helvete emot BF3.

Min dator är crap, det är inget nytt under solen. Samma sak med mitt sug efter att få spela BF3. Men i och med att min dator är just super duper crap, och att jag inte äger någon 360 eller PS3. Så fick jag göra det näst bästa, nämligen att sparka in dörren hos en kompis och ockupera hans dator under ett dygn.

Okej, riktigt så dramatiskt och våldsamt vart det inte. Jag var faktiskt inbjuden på ett BF3 party. Det ska erkännas att jag mest spelat BF Vietnam och 1942 tidigare, och det var ett bra tag sedan sist. Men jag kom rätt snabbt in i mtachen.

Personligen så har jag aldrig spelat ett häftigare krigs FPS spel förut, det kändes nästan som om man var mitt i ett riktigt krig! jag vet faktiskt inte hur Modern Warfare 3 äns ska kunna toppa det här, det lär nog bli rätt så svårt. Jag ska dock nämna direkt att BF3 äter din dators kapacitet, det krävs en riktigt, riktigt vass gamer burk för att kunna uppleva de allra högsta upplösningarna och effekterna (helt ska man ha dubbla grafikkort).

Men i gengäld så får man uppleva den coolaste krigs/action titeln som går att köpa för pengar idag. Finns inget att tveka över, köp idag!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: ida

Ja fast det är jobbigt att vara skoltrött mitt i pluggandet ;)

Date: 2011-10-30 Time: 20:49:06 Url: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Robin

- ida

Haha, ja! been there done that typ;-)

Date: 2011-10-30 Time: 22:51:38 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy