n1wzAdy

Alisa Nylund - Talang, yes indeed!comment_here


Alisa her self.

Dessvärre så har jag aldrig någonsin varit bra på att rita, skissa eller måla. Faktumet är att jag suger så hårt på att rita att det gör ont att äns kolla på eländet som jag framställer (oftast så ritar jag något, gör beskrivningar osv och lämnar över till någon annan som kan förverkliga bilderna i mitt huvud). Därför njuter jag desto mer utav skapelserna som görs utav personer som faktiskt har skills, och vet vad det gör.

Ett ex på en sådan person är svenskan Alisa Nylund, som är en 2D/3D student vid Nackademin i Stockholm (ja, hon är en gamer också!). Jag kollade igenom några utav hennes kreativa verk tidigare idag, jag vart så pass imponerad att jag bara var tvungen att skriva om henne och tipsa er.


Alisa gör allt ifrån 3D/D2 pixel till skisser. Hon är grym på sina grejer helt klart!

Alisa har en väldigt annorlunda och unik stil (humor blandat med lite allt möjligt), vilket man lägger märke till rätt omgående efter att man bläddrat igenom några utav hennes alster. Jag gillade verkligen videon med samurai bruden som vart fetare och fetare xD det fick mig att tänka på PS3 spelet Fat Princess.

I vilket fall som helst, kolla gärna in Alisas sida girlbrush. Tro mig, det är värt eran tid!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: EMMAS!

sv: jag är också sugen på de :D kram

Date: 2011-11-15 Time: 18:34:43 Url: http://eemma.se
Postat av: deniseholmsten

Hej fina du! önskar dig en bra och fin dag och fortsatt trevlig vecka! kram :)

Date: 2011-11-15 Time: 18:46:49 Url: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Robin

- EMMAS

Haha, förstår det jag ^^ själv tänker jag på sol och värme varje dag nästan!



- deniseholmsten

Tack det samma du!

Date: 2011-11-15 Time: 22:44:02 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy