n1wzAdy

Veckans babe - Eve Torrescomment_here


Troligen den mest talangfulla kvinnan inom WWE.

Jag fick en fråga om vilken min motivationskälla är för att motivera mig att träna så hårt som jag göra. Svaret på den frågan är rätt så simpel. Bättre hälsa, självförtroende, bättre utseende, brudar, samt så tycker jag om kampsport.

Då kan man inte vara någon soffpotatis, det funkar helt enkelt inte. En kvinna som vet det där med "no pain, no gain" är WWE divan Eve Torres. Hon håller en strikt diet och är en stamkund på gymmet. Jag har alltid tyckt att det är en rätt så udda inställning folk har till människor som är vältränade och snygga.

De har liksom slitit järnet för att få sådana kroppar, det är inget de fått genom att rullar tummarna och äta chips. En rätt rolig tanke slog mig idag faktist, jag har aldrig (så vitt jag minns) äns vägt under 80kg förut, än mindre haft en vältränad mage.

Så det är vad jag hoppas uppnå inom en snar framtid. Men nog om mig och åter till Eve Torres. Hon är verkligen en riktig tuff böna, och en grymt snygg sådan också. Hon vann dessutom årets WWE Divas championship och hennes personlighet är mer down to earth än vad man kan tro.

Så yeah, Eve Torres tar hem veckans babe titeln utan några större problem. Hon är liksom så jäkla awsome!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Giz

Sv: ja, jag önskar att han får så mycket spö att han inte kan röra sig mer. Men så får man ju tyvärr inte göra, för det finns lagar tyvärr. Inte för att han följt dem direkt, men man ska ju inte vara sämre. Jag hoppas dock att han bli påsatt och sönderslagen i fängelset.

Date: 2011-05-23 Time: 23:46:34 Url: http://SweGizmo.se
Postat av: Robin

- Giz

Som den där jävla Eklund t.ex både mörda och våldtog ett barn. Jag skulle gladligen nacka fanskapet om jag satt i samma fängelse som han.



Jag hoppas dock att snubben som du ska vittna emot får ett riktigt hårt straff. Jag hatar människor som gör illa barn.

Date: 2011-05-24 Time: 00:19:27 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy