n1wzAdy

Silent Hill 2 - Den mer komiska sidan utav det helacomment_here


James hade en rätt paranoid inställning till Maria redan ifrån första början.

Silent Hill serien är nu mera bara en skugga utav sitt forna jag. Konami har bitvis förstört hela SH själen och sålt ut licensen likt ett luder till olika studios runt om i världen. SH är bara ett skändat lik i mina ögon, det smärtar att bara tänka på vad som hänt med skräck klassikern idag.

Precis som de flesta andra fansen så anser jag att SH serien gick utför efter del 4a. Därför väljer jag att minnas alla de trevliga minnena från de tidigare delarna istället, tillbaks på den tiden då SH var störst, bäst och vackrast.

Jag är mer än måttligt glad för att jag köpte SH collectors utgåvan INNAN den vart dyr som satan (jag har spelen sedan tidigare, men är man ett hardcore fan så är man). För seriöst talat, SH 1-4 är typ de ENDA delarna som är värda att äga.

SH är vanligtvis inget som jag förknippar med skratt och humor. Då Jag trodde inte att det var möjligt att visa upp en mer komisk sida utav SH, men allt går tydligen bara man vill. Om ni checkar in videon här nedanför så kommer ni att förstå vad jag menar.



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv: men va kul för dig:D

Date: 2011-05-22 Time: 09:39:41 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ems

True! hon är förjävla snygg :D

Date: 2011-05-22 Time: 09:55:49 Url: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: HANNA

ja, men dom är fett lika :d

Date: 2011-05-22 Time: 10:34:23 Url: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ahha ja älskar det!

Date: 2011-05-22 Time: 10:38:00 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ems

ja det är lyx :D bästa är att hon är billig också!:D

Date: 2011-05-22 Time: 13:55:30 Url: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Robin

- lovisa

Yepp, hoppas nå ner till 80kg på 4 veckor =)



- ems

Hon är väldigt vacker helt klart ^^



- HANNA

Jag instämmer med dig



- ems

Härligt ^^

Date: 2011-05-22 Time: 15:05:53 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy