n1wzAdy

Tränings vecka 6 - 86kg!comment_here


86kg, bara 8kg kvar att gå ner nu!

Så var helgen över för den här gången, men det är inget jag sörjer. För jag har haft en jätte bra helg och träningen fortsätter att gå bra (lika så med dieten!).  Jag är nu nere på 86kg, och jag tror att jag kan komma ner till 80kg på 4veckor (det borde vara fullt genomförbart och realistiskt ialla fall).



Det lär synas rätt så bra på magen och bröstet om jag går ner 8kg till.


I sådant fall har jag kommit en riktigt bra bit på väg till en mer hälsosam och vältränad kropp. Jag ska väga runt 78kg då jag är 178cm, så jag får se hur mycket mer fläsk jag kan bränna. Givetvis så får man ju även räkna in att muskler väger i den där kalkylen också...samt så kan man inte heller stirra sig blind på vågen.

Det är cm runt midjan osv som man ska gå efter. Men jag kämpar vidare!



Jag har även börjat få mer vältränade armar och axlar.

/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy