n1wzAdy

Säg hej till den sjungande floopy driven från helvetetcomment_here


Kanske borde mr (eller miss) floppy 1541 ställa upp i idol?

Man kan lätt bli lite så där paranoid och inbilla sig saker när man har feber och det är riktigt sent på natten. Jag skulle troligen slå en volt i luften om min floppy drive började sjunga helt utan vidare (man skulle troligen tänka på filmen Virus eller att Shodan eller Skynet som spökar i min floppydrive).

För jag har då aldrig hört en floppy drive sjunga förut, eller ja, inte förens nu i alla fall. För det är helt och hållet sant. Kolla på  videon här nedanföra själva om ni inte tror mig. Kanske är hans floppy besatt utav spöken? är sådant fallet så vet vi ju alla vilka han ska ringa.

Who ya gonna call? ghostbusters!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Dessi!

HAhah det lär säkert funka bättre än min metod i alal fall :O

Date: 2011-05-05 Time: 16:45:15 Url: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Robin

- Dessi

hehe P:

Date: 2011-05-05 Time: 16:55:55 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: samira

Hej!

Har du testat några bra bantningstabletter? Eller har du några bra bantningstips?

Gå gärna in på min blogg och ge mig lite bantningstips osv! :)

Date: 2011-05-05 Time: 19:30:31 Url: http://nattstad.se/samiramaria
Postat av: Robin

- samira

Jag ska ge dig några råd som funkat/funkar för mig =)

Date: 2011-05-05 Time: 19:59:45 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy