n1wzAdy

Carmageddon 4 - Hemsida kommer upp den 1juni!comment_here


Såååå, kommer Square Enix att släppa Carmageddon 4 eller inte?

Det här vart en glad överaskning minst sagt. Jag hade helt och hållet givit upp tankarna på en ny Carmageddon titel. Är man ett fan utav serien så vet man att SCI (ihop med Eidos) jobbat på en uppföljare (Carmageddon) sedan fler år tillbaks i tiden, men titeln lades på is år 2008.

Nu verkar det som om Square Enix plockat upp licensen, och en hemsida finns upp med en countdown. Tydligen så har sidan release den 1juni i år (bara 7 dagar kvar!), så ja mina damer och herrar. Det här är högst verkligt och det är INGET 1a april skämt.

Frågan är bara vad man kan förvänta sig egentligen? vilka personer är inkopplade? vad för slags spel kommer det att bli? för jag vill liksom inte bli besviken efter alla års väntan. För seriöst talat så är ju Carmageddon och Twisted Metal rätt ensamma i sin racing splatter genre. Men, blir det ett Carmageddon med dagens grafik, awsome körkänsla, tung metal och blod i massor.

Då blir det ett köp direkt för min del!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: jag är långt ifrån van vid "stjärnglans" och jag ser mig inte alls som någon som eftersträvar fysisk exponering. jag har lidit av både social fobi och BDD i stort sett hela mitt liv. jag har haft ett självskadebeteende, gått på en massa olika piller, levt ett väldigt destruktivt liv med säkert en 20 olika psykologer och läkare.



jag vet inte vilken nivå min soc fobi ligger på. men jag gillar inte alls att gå på fetser eller gå på krogen. det är till och med så att jag har otroligt svårt att träffa mina egna vänner ibland pga detta. ibland tycker jag till och med att det är lite jobbigt att träffa hela släkten.



jag har också varit mobbad när jag var ett barn, jag blev mobbad för att jag var ful och för smal, så ja.. sånt sätter ju onekligen sina spår.. vad tråkigt att höra att du också råkat ut för detta. det är så hemskt, så himla hemskt! men riktigt roligt att höra att du tagit ur dig det nu, det visar att du är stark och insett att det finns så mycket annat som är viktigare att lägga sin fokus på :)



kraaaam

Date: 2011-05-25 Time: 10:22:52 Url: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: den har jag aldrig hört.D

Date: 2011-05-25 Time: 10:23:33 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: r

- lovisa

Check It out säger jag bara =)



- KAN DEE

Oj! där ser man, det hade jag aldrig kunnat tro eller gissa om dig. Jätte tråkigt att höra att du haft det så pass tungt...exakt! jag har inte tid med negativa tankar, idioter osv. Synd att det tog nästan 10år att komma på det. Men bättre sent än aldrig!

Date: 2011-05-25 Time: 11:14:00 Url:
Postat av: Dessi!

Det håller jag inte alls med om:O

Date: 2011-05-25 Time: 11:27:43 Url: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha tyvärr måste du gå ner till 25 kg om jag ska kunna smuggla med dig, annars får jag betala mycket pengar ;P

Date: 2011-05-25 Time: 11:29:07 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja det var riktigt trevligt :)

Date: 2011-05-25 Time: 11:48:30 Url: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

sv: Även om man inte har massa andra koder? :/

Date: 2011-05-25 Time: 12:24:48 Url: http://mmeeli.se
Postat av: Robin

- mmeeli

För min/våran del så gick det segt som colasmet...men du får testa dig fram helt enkelt. Det är en fråga om prioritering och prestanda framför flash.



- Veronica

Sweet =)

Date: 2011-05-25 Time: 13:05:05 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy