n1wzAdy

Två fanatiska TMNT fan - O_ocomment_here


Dessvärre så är det långt ifrån alla extrem hardcore insane TMNT fans som ser ut så här.

Okej, nog för att jag gillar TMNT och var som helst besatt utav de som yngre. Men det finns imo en vis gräns för HUR pass besatt man kan vara utav något. Fast uppenbarligen så saknar en del människor den där inre rösten som säger "Bud...det är nog dags för dig att lägga ner det här, skaffa ett jobb, riktiga vänner, en brud och börja bygga på ett liv".

Sure, man ska inte döma boken efter omslaget. Men ärligt talat så vart ialla fall jag lite så där orolig över hur kivnnorna i videon tänker och lever. Fast å andra sidan, mår de bara bra och trivs med sina liv så...det här är väl vad man kallar för extrem fanatism antar jag.

Om jag säger så här, om jag vore säg en extrem fanatiker utav Transformers. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle gå med på att filma mig själv osv. I synnerlighet inte om man är 30+ och bor hemma hos sina päron. Då kan man lika bra tatuera in "L" tecknet och "Im a virgin" direkt i pannan.

Jag må var en Gamer, men familj, vänner och brudar går före mitt spelande.



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv: tack så mkt det var snällt, jag själv hatar min mage, magen och benen är de största komplexen:P vad kul att du är nöjd med din!:)

Date: 2011-06-29 Time: 14:30:06 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Går liksom inte att förklara, bästa resan hittills iaf :D

Date: 2011-06-29 Time: 15:05:03 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi åh tack så mkt :D inte önskat mig ngt spec dom bästa presenterna köper man ju till sig själv hihi

Date: 2011-06-29 Time: 16:06:44 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Robin

- lovisa

Det var så lite så =)då kan du vara glad för att du inte har min mage kan jag säga xD



- Sara

Skönt att höra =)



- Alexandra

Any time ^^ true, hoppas att du får en bra födelsedag ialla fall.

Date: 2011-06-29 Time: 19:21:39 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy