n1wzAdy

Sonic säljer ut sig till högstbjudandecomment_here


Som jag minns honom....nu mera är Sonic bara en skugga utav sin forna jag.

Det var med nostalig och barndomsminnen i hjärtat som jag igår kväll satt och spelade Sonic på min megadrive (första gången jag spelar MD på en LED tv faktiskt). Det faktiskt rätt otroligt att ett spel från 1991 går hem än idag, men är något tidslöst och epic så är det.

Därför smärtar det rätt hårt hur mycket Sega misshandlat Sonic de senaste 15åren typ. Men, nu verkar det som om Sega ÄNTLIGEN fattat grejen ialla falll. Uppenbarligen är det fler fans än jag som tycker Sega gått för långt, därav att någon gjort en parodi på hela grejen.

En video där Sonic tar vilket jobb som helst bara han får betalt...



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Wow - vilken blogg ni har!

Sv: Ja, den är perfekt efter träning, speciellt när det är varmt ute! Testa!

Date: 2011-06-30 Time: 10:38:39 Url: http://bodybybeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: va skönt:) har du testat kreatin?

Date: 2011-06-30 Time: 11:24:07 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt, kämpa på :D

Date: 2011-06-30 Time: 12:06:37 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Robin

- Emelie

Tack så mycket =) det har tagit bra många timmar för oss att fixa till allt det här. Dock är det typ 40-50% kvar att fixa. Det tänker jag helt klart göra ^^



- lavitadilovisa

Jag överväger att börja med, för att skynda på processen



- Sara

Hai! bara att kämpa vidare =)

Date: 2011-06-30 Time: 13:16:03 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy