n1wzAdy

Skratta mycket, men inte så du pissar på digcomment_here


Gintama, en utav mina favorit anime komedi serier.

Folk har ofta sagt att man bör ha roligt så att man lever längre. Men samtidigt så går ju tiden snabbare när man har roligt, så jag får inte riktigt den där ekvationen att gå ihop. Fast varför grubbla och lägga ner tid på det när man kan ha kul istället.

Livet är på tok för kort för att ödslas bort på negativt tänkande, idioter och tråkigheter. Kort sagt, det gäller att ha så mycket kul som det bara går INNAN man dör. Så i min regelbok hör det till vardagen att ha roligt varje dag, och det kan faktiskt leda till att man jobbar mer effektivt också.

I och med att man är på ett bättre humör, samt att man är lycklig. Efter allt som jag varit med om de senaste 2åren så tänker jag lite så här. Jag är glad för det jag har och det kunde faktiskt vara mycket, mycket värre. Så en dos Gintama om dagen är mitt recept på att må bra rent mentalt.

Jag fick dessutom veta att skratt är nyttigt då man blir mer avslappnad i kroppen. Vilket är ett plus för mig då jag varit väldigt spänd efter att jag vart påkörd utav en bil för 2år sedan. Så dagens tips till er våra läsare, skratta som fan, men inte så mycket att du pissar ner dig eller andra.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Jonnie

haha ja jag fattar inte att jag missat de :)

Date: 2011-06-28 Time: 17:09:59 Url: http://www.Alwaysfabulous.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy