n1wzAdy

Sam & Max - Coola hemmagjorda prylarcomment_here


Den coolaste polis duon ever.

Lucasarts Sam & Max Hit the Road (original serien var skapad utav Steve Purcell) från 1993 gjorde verkligen mitt regniga sommarlov mycket, mycket bättre och roligare. Dessvärre så vet vi ju alla vad som hände efter det första Sam & Max spelet, det kom ju aldrig ut någon uppföljare...

Och Freelance Police vart ju till slut skrotat på livstid. Som tur är så kom Telltale till undsättning och räddade hela serien från dess undergång. För ärligt talat så förtjänar inte Sam & Max det ödet att inte bli ihågkomna eller att leva vidare.

Tydligen så tyckte Tomas Krognes flickvän det samma. Då hon gjorde en riktigt cool stickning åt honom. Jag kan dessvärre bara skryta om att jag äger en Sam & Max t-shirt och en affich (plus spelen så klart). Men jag hoppas äga en keps och en kaffe kopp med Sam & Max motiv inom kort!


Tomas flickvän har gjort den här tavlan. Tänk om man hade en sådan häftig tjej!


Jag gissar på att Max är gjord utav lera? i vilket fall som helst så är det en uber awsome skapelse.



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv Mitt bästa tips är helt klart GI! jag testade den under 2 veckor, 40gr kolhydrater/dagen och tränade då mest kondition, jag har grymt svårt att tappa vikt, spec nu då fettmängden inte är lika stor, men efter 2 veckor gick jag ner 1,5-2kg och minskade midjan och benen med 2cm vardera, magen blev även plattare, det är mitt tips1

Date: 2011-06-28 Time: 11:29:48 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy